Volum 27.000 litri

Cisterna


Specificaţie tehnică
Cisterna de transport GPL, 27.000

Capacitate apă: aprox. 27.000 litri
Cod şi inspecţie: Aprobarea şi inspecţia conform ADR, Clasa 2,2 F,8.
Greutatea maximă permisă camion: 26.000 kg
Greutatea brută cisternă transport GPL: aprox. 6.200 kg
Greutatea brută camion (3 punţi): 8.500kg, inclusiv cadrul
Sarcina utilă gaz: aprox. 11.300 kg
Cod: ADR (Cod german AD-Merkblatt)
Presiune nominală: 27 bar
Presiune de testare: 27 bar
Temperatura nominală: -20° +50 ° C
Eficienţă comună: 1.0
Material: oţel cu granulaţie fină de înaltă rezistenţă la tensiune
Capacitate aproximativa: 27.000 litri
Deflectoare: 3 bucăţi aluminiu
1 buc. deschidere de verificare la capătul din faţă (avantaj: evită avarierea în timpul verificărilor
periodice);
1 buc. flanşă în bloc pentru evacuarea gazului lichefiat;
1 buc. flanşă în bloc pentru revenirea vaporilor;
1 buc. flanşă în bloc pentru linia de umplere (ţeavă cu pulverizare);
1 buc flanşă în bloc prevazută cu:
- 8 buc. indicatoare de nivel pentru amestec C, adecvată la urmatoarele nivele de temperatură:
-5 °C, 0° C, +5 ° C, +15 ° C;
- 1 buc. manometru pentru presiunea din cisternă;
- 1 buc. indicator de nivel pentru testarea gradului de golire a cisternei;
- 1 buc. priză termometru pentru măsurarea temperaturii cisternei;
- 1 buc. flanşă de control al nivelului ROCHESTER, cadran 4’’.
1 buc. dulap din oţel inoxidabil montat pe partea dreaptă a cisternei; dulapul este prevăzut cu
doua capace care se blochează şi se ajusteaza pe doua nivele, de 90 grade si respectiv 170 grade.
De asemenea, lângă contor şi tamburul pentru furtun sunt montate două indicatoare luminoase de
siguranţă în caz de explozie.
• umplerea cisternei se efectuează cu pompă propie sau cu o pompa exterioară prin intermediul ţevii
DN50, supapa cu bilă şi supapa interioară de control DN65 şi ţeava cu pulverizare;
• piesa de cuplaj la umplere este o fişă ACME de 3 ¼’ prevazută cu un filet interiorACME de 3 ¼’’. În fişa
de cuplaj este incorporat un filtru demontabil.
• prin intermediul supapei de la bază acţionată pneumatic şi centralizat, al contorului şi al tamburului
pentru furtun, gazul este direcţionat către cuplajul de evacuare. Furtunul DN32 este prevăzut cu o
supapă şi o mufă cu filet interior ACME 1 ¾’’, cu dop inclus.
• prin intermediul supapei de bază acţionată pneumatic, al supapei cu bilă DN50 şi al adaptorului
cu fişă, cu capac inclus, vaporii pot fi redirecţionaţi către container. Scopul constă în egalizarea
presiunii dintre cele două vase, dacă este cazul;
• supapele şi ţevile sunt din otel inoxidabil.
Pompa marca Blackmer este adecvată pentru gaze lichefiate. Diferenţa de presiune maximă
permisă este de 10,5 bar. Pompa este prevazută cu o derivaţie internă conectată la linia de umplere.
În sistemul de conducte DN 50 este prevazută o derivaţie actionată manual pentru evitarea
suprapresiunii dinaintea descarcarii. Pompa este acţionată hidraulic printr-un motor hidraulic
conectat la priza de putere din camion şi pneumatic printr-un buton prin apasare. În dulap este
montat un manometru pentru determinarea presiunii hidraulice. Tot echipamentul sus menţionat este montat în dulap.
Camionul va fi prevăzut cu o pompă hidraulică şi un rezervor hidraulic cu o cantitate de aprox. 45 litri
de ulei hidraulic.
Conexiunea dintre camion şi container este asigurată prin cuplaje instantanee ale furtunelor de
presiune, revenire şi scurgere.
1 buc. contor pentru măsurarea lichidelor tip MA 7 GX 10 LCR, prevazut cu un eliminator de vapori,
filtru, supapă de control la admisie, supapa diferenţială, contor mecanic (litru) şi imprimantă.
Capacitate între 76-380 l/min.
1 buc. manometru pentru determinarea presiunii la ieşirea din contor;
1 buc. manometru pentru determinarea presiunii la pompa, înainte de intrarea în contor;
1 buc. termometru calibrat pentru determinarea temperaturii gazului la contor.
Tamburul pentru furtun este montat în dulap, la partea din spate. Este prevazut cu un furtun DN32
lung de 30 m, adecvat pentru gaze lichefiate. La capatul furtunului este montată o supapă DN25 cu
o mufa de îmbinare cu filet interior ACME 1 ¾’’. Este prevazut un suport pentru supapă. Tamburul
pentru furtun este acţionat pneumatic.
Bobina de împământare este prevazută cu un cadru cu blocare prin răsucire, având urmatoarele
dimensiuni: 20 x 8 picioare. Containerul are un cadru de bază prevăzut cu colţuri turnate, care se
potriveşte pe cadrul şasiului de camion şi este prevăzut cu patru locaşuri. Din livrarea noastră fac
parte patru suporturi de instalare, adecvate pentru transportul unei încarcături de maxim 18 tone.
2 buc. semnalizatoare UNO-Kemler: 1 buc. Orange în faţă şi 1 buc. 23-1965 în spate;
1 buc. placuţă nume oţel inoxidabil;
1 buc. placuţă produs din oţel inoxidabil;
1 buc. schemă a conductelor;
1 buc. prajină de legare la pământ;
1 buc. extinctor 6kg cu suport;
1 buc. indicator debit (furtunul de evacuare şi de încărcare);
1 buc. supapă de siguranţă de 2 inch.
Mai multe supape de golire de siguranţă, unde este cazul.
Toate piesele din oţel (vasul, cadrul de baza) vor fi curăţate cu jet de alice conform SA-2 ½..
Unitatea va fi acoperită cu doua straturi, grund şi stratul de deasupra. Culoarea finală va fi aleasă de
client (maxim două culori, una pentru cisternă şi una pentru cadrul de bază). Nu se practică nici un
cost dacă sunt folosite doar culorile RAL.



Navigare rapida

Contact



Parteneri


Copyright 2007 EuroTank.ro. Toate drepturile revervate.

Design si Programare by dan.cotroceni.ro ...